الأحد، 4 أبريل 2010

ICDL امتحانات تدريب على امتحان

السلام عليكم الامتحانات دى امتحانات تدربك على الامتحان الفعلى
فيمكنك الامتحان وهتشوف الدرجة بعد ما تخلاص الامتحان
الامتحان لا يحتاج الى برنامح تشغيل الامتحانات فلاش

الامتحان الاول

الامتحان الثانى 

الامتحان الثالث 
امتحان IT


 Eng.Ahmed Shabaan

هناك 20 تعليقًا:

  1. امتحانات التدريب جميلة لكن اين الباقى

    ردحذف
  2. انا عايز باقي الامتحانات من فضلكم

    ردحذف
  3. بلييييييييز باقى البرامج لو سمحتوا وشكرا اوى بجد

    ردحذف
  4. بارك الله فيك
    اين الباقى

    ردحذف
  5. انا استفدت منها كتير فعلا جزاك الله خير

    ردحذف
  6. لوسمحت أنا سجلت أيميلي بس مفيش امتحانات وصلتني

    ردحذف
  7. الباقي فين يعني اليعمل شئ يتمة للاخر واليشكرك دة بيجاملك نزل الباقي

    ردحذف
  8. كل الامتحانات موجودة بس فى موضوعات اخرى فى المدونة
    شوف باقى الموضوعات

    ردحذف
  9. ربنا يكرمك

    ردحذف
  10. شكرا كتير

    ردحذف
  11. vرضى الله عنك بس بالله عليك الباقى

    ردحذف
  12. شكرا جزيلا علي هذة الامتحانات الجميلة بس ياريت باقي الامتحانات من فضلك لاخوانك واخواتك ............ وجزاك الله خيرا

    ردحذف
  13. الباقى موجود شوف اللينك ال ICDL
    و ICDL جامعة الفيوم

    ردحذف
  14. شكرا جدا وتسلم ايدك ياقمر وربنا يوفقك

    ردحذف
  15. شكرا بس ما في عربي ؟؟

    ردحذف
  16. شكراً جزاك الله خيراً

    ردحذف
  17. السلام عليكم و رحمة الله و بركاته , عفوا و بكل أسلوب مهذب و حضاري ممكن أسأل أين أسئلت التدريب لإمتحانات ال icdl

    ردحذف
    الردود
    1. اعتقد يااخي انة في جامعة القاهرة انا عني وعني نفسي باختبر ICDL في المركز الثقافي الروسي في القاهرة بالضبط في الدقي وشكراً اخوكم امير

      حذف
  18. الامتحانات رائعة وفعلا استفدت منها جزاكم الله خيرا

    ردحذف