الخميس، 8 يوليو 2010

نتيجة الثانوية العامة 2010 انكش


 من خلال موقع انكش 
وهذا هو الرابط

هناك 16 تعليقًا:

  1. مبروك النجاح

    ردحذف
  2. مبروووووووووووووك النج بس لو سمحمتاح لكل طلبة ثانوية عامة

    ردحذف
  3. الاسم احمد محمد عبد المجيد

    ردحذف
  4. انا عايز نتيجتي اسمي احمد عادل ورقم جلوسي 1127963 ابعتوهالي علي الايميل دةsamya624@yahoo.com

    ردحذف
  5. لماذا لا يعمل لينك انكش

    ردحذف
  6. انا عايز نتيجتي اسمي احمد عادل ورقم جلوسي 1127963 ابعتوهالي علي الايميل دةsamya624@yahoo.com


    لازم الرقم القومى

    ردحذف
  7. اللى عايز النتيجة يبعت رقم الجلوس والرقم القومى
    وهبعاتلة النتيجة فورا

    ردحذف
  8. انتوا شوية كلاب وكدابين

    ردحذف
  9. مين دول الا كلاب

    ردحذف
  10. عيب الكلام دة يا رجاله
    ابعت رقم الجلوس والرقم القومى
    وشوف النتيجة فورا

    ردحذف
  11. موقع الوزارة علية النتيجة ادخل على الموقع اللينك اة
    http://natiga.moe.gov.eg

    ردحذف
  12. والله ده كله كذب رحت كتير المواقع دى وما لقيت شئء حسبى الله ونعم الوكيل

    ردحذف
  13. اولا الكلام دة مش كذب ابعت الرقم القومى ورقم الجلوس وهجبلك درجاتك
    ولو مش عايز تبعتهم هنا ابعت على الميل دة
    ahmed99_sh99@yahoo.com
    ولو مبعتش النتيجة ابقى قول كداب ولا كدب
    شكرا

    ردحذف
  14. كريم العاطون

    ردحذف
  15. انا نفسى اتقرب من ربنا

    ردحذف
  16. كل سنة وانتوا طيبين اهل بيكم انا نفسى اقول لسباب والبنات انتوا لية ومتبحبوش تقربوا من ربنا انتوا عملين تحبوا الاغانى والرقص ونمشى مع بنات لية تاخد ذندب داب تدان ولا يموت الحى الديان ويا رب اكون اعجبتكم اناا ايملى mido.sss71 انا من اسكندرية

    ردحذف